Aktuella ärenden

VIKTIGT 2020-07-08, Vi har upptäckt att det kan vara krångligt att genomföra bokningar tack vare problemen på GOLF.SE. När du väl har kunnat boka, kommer du inte att få en bekräftelse från golf.se förrän dagen efter. Det kan även vara svårt att avboka. --- VIKTIGT 2020-07-07, Golfförbundet har stora problem med deras tjänst sedan i förra veckan.Vi är beroende av golf.se för att kunna lägga in bokningar och göra HCP förändringar som t.ex. att godkänna ett nytt HCP 54. Tyvärr kommer det att ta tid innan du blir får en HCP ändring. CloudGolf har en lång kö nu med ärenden kring detta och så fort GIT/golf.se fungerar igen kan vi börja avverka denna kö. --- OBS! Kundtjänsts svar på inskickade ärenden kommer via E-post och kan hamna i din skräpinkorg. Har du inte sett ett svar efter flera dagar, leta igenom din skräppost och markera meddelanden från oss som viktiga, för att inte missa framtida meddelanden.

Ibland händer det att vårt system ligger nere pga olika orsaker vi inte alltid kan styra över, vilket inte är något vi önskar. Men om det händer och du ändå väljer att åka ut till banan för att spela golf utan en giltig SmartGolfabokning, så betalar SmartGolfa INTE ut någon ersättning för vare sig resa eller betald standardgreenfee. Detta framgår tydligt i våra köpvillkor som du godkände vid ditt köp. Du hittar dessa villkor längst ned på denna sida.